Friday, February 1, 2008
Suur ühinemine
Detsembri alguses tabas videomängude äri väga suur üllatus. Selline, mis varjutab paar kuud tagasi EA Gamesi poolt 855 miljardi USA dollari eest ostetud BioWare-Pandemic stuudio juhtumi. Seni suuruselt teine mängulevitaja ActiVision ja Prantsuse mängugigant Vivendi Games panid pillid ühte kotti, teenides kumbki teise poole positsioonist suurt kasu. Firma nimi on ühinemise järel Avtivison Blizzard ning seljatades EA Gamesi hõivab see nüüd maailma suurima mängufirma trooni. 18,9 miljardit USA dollarit väärt kompanii veel otsustab, milline brändimajandus valitsema hakkab. Pole teada, kas säilib nt Vivendi kaubamärk Sierra, kuid tõenäoliselt jäävad Activision ja seni Vivendi kõige tulutoovama stuudio, Blizzardi (<> ja <> mängud) brändid eraldiseisvateks. Kuidas liitumine mängurite meelelehutust mõjutama hakkab, saame näha.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment